Υγιεινές τροφές που μπορούν να μεταμορφώσουν το σώμα σας

Αποτέλεσμα εικόνας για Υγιεινές τροφές
Αβοκάντο: μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών προσβολών
Οι καρδιακές προσβολές γίνονται ένα ολοένα σοβαρότερο πρόβλημα εξαιτίας της παχυσαρκίας στον Δυτικό κόσμο. Τούτου λεχθέντος, απλά και μόνο η αντικατάσταση του 5% της ημερήσιας πρόσληψης σε κορεσμένα λιπαρά (τυρί και βούτυρα) με αβοκάντο, μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες καρδιακής προσβολής κατά 1/3. Μαζί με τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες που καταπολεμούν τον καρκίνο, το αβοκάντο είναι επίσης εφοδιασμένο με φυτικές στερόλες. Αυτές έχουν την ικανότητα να μπλοκάρουν την απορρόφηση της χοληστερόλης στον οργανισμό.



Φασόλια: απορροφούν τη χοληστερίνη

Ποιος δεν θα ήθελε μια νόστιμη σούπα με φασόλια; Τα φασόλια είναι εξαιρετικά υγιεινά για εμάς, καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, που τους επιτρέπουν να απορροφούν τη χοληστερόλη πριν αυτή κολλήσει στα τοιχώματα των αρτηριών. Έτσι βοηθά τον οργανισμό σας να ξεφορτωθεί εκείνες τις ανεπιθύμητες τοξίνες με ευκολότερο τρόπο απ’ ότι θα έκανε συνήθως. Μαζί με τη μείωση της χοληστερίνης κατά 10-15%, τα φασόλια διαθέτουν επίσης την ικανότητα να μειώνουν την αρτηριακή πίεση, ξεκουράζοντας τις αρτηρίες σας και ενισχύοντας την αποτελεσματική τους λειτουργία.

Καβούρια: εφοδιασμένα με αμέτρητες βιταμίνες

Δεν μπορείτε να έχετε ένα ολοκληρωμένο υγιεινό διατροφικό πλάνο χωρίς κρέας, σωστά; Εδώ θα μάθετε ότι η νούμερο ένα πηγή κρέατος και πρωτεΐνης μπορεί να είναι το καβούρι (και ειδικά τα πόδια του). Τα καβούρια είναι εφοδιασμένα με αμέτρητες απαραίτητες βιταμίνες που ο οργανισμός χρειάζεται, για να αναπτυχθεί και να λειτουργήσει επαρκώς. Έχουν επίσης την ικανότητα να σας παρέχουν περισσότερη ενέργεια, να βοηθούν την κυτταρική λειτουργία και να ενδυναμώνουν τα οστά. Δεν τα βρίσκουμε εύκολα στην αγορά, αλλά μπορείτε να ψάξετε στις μεγαλύτερες, όπου θα έχουν σίγουρα μεγάλη ποικιλία θαλασσινών.

Μύρτιλα: Kαταπολεμούν την απώλεια της μνήμης

Γνωρίζατε ότι υπάρχει μια τροφή που είναι ικανή να καταπολεμήσει την απώλεια της μνήμης; Είναι σίγουρα μια υπερτροφή, που όμως μπορούμε να βρούμε άφθονη στην αγορά και είναι απλά τα μύρτιλα. Αυτοί οι σκουρόχρωμοι, μικροί καρποί βοηθούν ακόμα και στην τόνωση της υγείας του ουροποιητικού συστήματος, επειδή περιέχουν αντιοξειδωτικά που εμποδίζουν ορισμένα βακτήρια να παραμείνουν στα τοιχώματα της ουροδόχου κύστης.Εκτός από την καταπολέμηση επίσης της δυσκοιλιότητας, τα μύρτιλα μπορούν να καταναλωθούν σε διάφορες μορφές, σε γλυκά/τάρτες, σε smoothie/χυμό, παγωμένα ή και στα πρωινά σας δημητριακά με γάλα. Μπορείτε εύκολα, λοιπόν, να τα προσθέσετε στο καθημερινό σας διατροφικό μενού.
via ekdosi.com All rights reserved by sainis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου