Παρασκευή, 29 Απριλίου 2016

Μια ιστοριούλα που είχε συμβεί Μεγάλη Παρασκευή πριν κάποια χρόνια!


Δυο ιστορίες από το παρελθόν... Μεγάλη Παρασκευή σήμερα. 

Η μέρα της απόλυτης κατάνυξης. Και ο Πογιέτ δεν θα μου αλλάξει τις συνήθειες. Θα σχολιάσω βέβαια στα γρήγορα. Μεταξύ Μελισσανίδη και Πογιέτ πιστεύω τον Μελισσανίδη. Απλά. Ξεκάθαρα. Από εκεί και πέρα πρώτη φορά ακούω προπονητή να παραδέχεται, αυτό που ξέραμε, ότι δηλαδή πήγε να μιλήσει με τον πρόεδρο, ο πρόεδρος δέχτηκε τις απαιτήσεις του αλλά δεν τον πίστεψε. Τότε γιατί πήγε να μιλήσει; 

Ενδιαφέρον πάντως έχει το ποιοι έπεισαν τον Πογιέτ για όλα αυτά και ποιοι τον δασκάλεψαν για την συνέντευξη. Οι υποψίες έγιναν βεβαιότητα. Τα έξυπνα πουλιά από τον μύτη πιάνονται. Αυτά για τον Πογιέτ. Πάμε παρακάτω, είναι Μεγάλη Παρασκευή σήμερα. Και όπως πάντα τέτοια μέρα τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ θα είναι κάπως επετειακά. Μόνο που ειδικά για σήμερα θα υπάρχουν δύο ιστορίες από το παρελθόν. Μια έκτακτη και μία μόνιμη.
Παμε πρώτα με την έκτακτη. Ολος ο κόσμος ασχολήθηκε χθες με την καταγγελία Κύζα. Μια περίεργη καταγγελία που όμως καμία σχέση δεν είχε με την καταγγελία Ζωγράφου όπου ο τροχός γύρισε και τα δικαστήρια θα κρίνουν τους… καταγγέλοντες. Αυτό που προκαλεί ενδιαφέρον και σε κάποιος… έκπληξη στα όρια της… αποστροφής είναι το ότι ο φερόμενος ως Μελισσανίδης ζήτησε το 50-50.Διαβάστε για να θυμηθούμε…. 

“Όπως αναφέρει η εφημερίδα Goal» στην επιστολή του ο διεθνής διαιτητής αναφέρει πως δέχθηκε κλήση από σταθερό τηλέφωνο, με τον άνθρωπο στην άλλη άκρη της γραμμής να του συστήνεται ως Δημήτρης Μελισσανίδης» λέγοντάς του πως γνωρίζει ότι είναι καλός διαιτητής και επίσης ξέρει με ποιον τρόπο έγινε διεθνής ρέφερι όπως και με ποιους συναναστρέφεται.
Ο Κύζας του απάντησε πως δεν γνωρίζει αν όντως είναι ο Δημήτρης Μελισσανίδης, καθώς δεν έχει ξαναμιλήσει ποτέ μαζί του και τον ρώτησε τι εννοεί με τις τελευταίες του ατάκες.

Ο φερόμενος ως Μελισσανίδης του είπε πως το μόνο που θέλει είναι να σφυρίξει 50-50 στον αγώνα που ακολουθούσε και επειδή θα αλλάξουν όλα στη διαιτησία σε λίγες ημέρες, αν ήθελε να παραμείνει διαιτητής τότε θα έπρεπε να το αποδείξει με μία δίκαιη διαιτησία στον ημιτελικό.

Μετά την συνομιλία, η οποία κράτησε για περίπου 5 λεπτά, ο Κύζας ενημέρωσε τον Φραγκίσκο Σωμαρακάκη της ΚΕΔ προκειμένου εκείνος με την σειρά του να ενημερώσει τα στελέχη της ΕΠΟ”.

Πάει χάλασε ο κόσμος. Οι φερόμενοι ως… Μελισσανίδηδες χαλάνε την πιάτσα. Ας πάμε λίγο πίσω στην καταγγελία του πρώην διαιτητή και νυν βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ κυρίου Κωνσταντινέα. Για να μαθαίνουν οι… φερόμενοι Μελισσανίδηδες πως γίνονται οι σωστές… προτροπές. Πάμε: Παραμονές του αγώνα Ξάνθης-Ολυμπιακού για το πρωτάθλημα της Superleague 2011-12 o πρώην νομικός σύμβουλος της ΕΠΟ Θόδωρος Κουρίδης επισκέφθηκε με τη συνοδό του τον φούρνο που διατηρώ στην Καλαμάτα, λέγοντας μου τα εξής: "Πρόσεχε το παιχνίδι εκεί πάνω που πας γιατί είναι δύσκολα για τον πρόεδρο σου και για όλους μας. Πρέπει να κερδίσει ο Ολυμπιακός. Μην φοβάσαι τον Βασάρα. Τη Δευτέρα ή την Τρίτη φεύγει. Δεν γνωρίζει ο Σταθόπουλος ότι έχω έρθει". Του απάντησα: "Εγώ θα παίξω όπως πάντα. Δεν χρωστάω σε κανέναν"», αναφέρει στην κατάθεσή του και συνεχίζει:


Η Google Προτείνει Για Εσένα - Google's Proposal For You   



Και πάμε στην γλυκιά συνήθεια της ιερής μέρας. 
Την ίδια ημέρα συναντήθηκα με τον πρόεδρο της ΕΠΣ Μεσσηνίας Αριστείδη Σταθόπουλο στην κεντρική πλατεία της πόλης μετά από αίτημα του τελευταίου. Ο Σταθόπουλος έδειξε να μην γνωρίζει τη συνάντησή μου με τον Κουρίδη και όταν τον ενημέρωσα μου είπε: "Α, ήρθε ο Θόδωρος...Δύσκολα τα πράγματα. Πρέπει να κερδίσει ο Ολυμπιακός. Πρόσεξε μην πέσει κανένας παίκτης στην περιοχή και δεν δώσεις πέναλτι. Όλοι οι συνεργάτες σου είναι εντάξει και μην φοβάσαι τον παρατηρητή διαιτησίας. Πρέπει για το καλό σου και για το καλό όλων μας να κερδίσει ο Ολυμπιακός. Του απάντησα: "Εγώ θα παίξω αυτό που βλέπω και ας κερδίσει ο καλύτερος και πιο τυχερός"».

Μετά το τέλος του αγώνα και την ήττα του Ολυμπιακού η ομάδα του Πειραιά εξέφρασε έντονα παράπονα και διαμαρτυρίες. Στη συνέχεια ο Σταθόπουλος με συνάντησε και ζήτησε την έγγραφη παραίτηση μου. Με προέτρεψε να ζητήσω συγγνώμη για τη διαιτησία μου και το βράδυ της ίδιας ημέρας με γραπτή ανακοίνωσή του ζήτησε την παραδειγματική τιμωρία μου πριν μάλιστα συνταχθεί η έκθεση του παρατηρητή διαιτησίας. Λίγες ημέρες αργότερα άγνωστοι πέταξαν πέτρες και έσπασαν τη τζαμαρία του αρτοποιείου μου, ενώ στις 22/2/2012 τοποθετήθηκε από άγνωστους δράστες εκρηκτικός μηχανισμός από την έκρηξη του οποίου προκλήθηκαν ιδιαίτερα σοβαρές υλικές ζημίες». Παρακαλώ αν ο φερόμενος ως Μελισσανίδης διάβασε να πάρει πάλι τηλέφωνο και να ζητήσει… συγνώμη από τον Κύζα που τον τρέλανε.

Και πάμε στην γλυκιά συνήθεια της ιερής μέρας. 
Είναι Μεγάλη Παρασκευή. Θα δημοσιεύσω μια ιστοριούλα που μου είχε συμβεί Μεγάλη Παρασκευή πριν πέντε χρόνια όπως κάνω κάθε Μεγάλη Παρασκευή από το 2013 όταν και η ιστορία... δικαιώθηκε. Και θα αφιερώσω την στήλη σε αυτό τον άνθρωπο που... πρωταγωνιστεί. Μακάρι να μπορέσει ο ίδιος ή κάποιος μικρότερος συγγενής του να τον αναγνωρίσει μέσα από την ιστορία και να του πει πως ποτέ δεν τον ξεχνάω και επίσης πως ποτέ δεν πρέπει να αφήνουμε τα όνειρα μας να πεθαίνουν. Ισως να γίνουν πραγματικότητα στην πιο κρίσιμη στιγμή εκεί που δεν είναι θέμα καλύτερης ζωής πια αλλά θέμα ζωής ή θανάτου. Και, μεταξύ μας, να μου απαντήσει αν τελικά του έδωσε ο... Θεός την άδεια.
Διαβάστε παρακάτω το απόσπασμα όπως δημοσιεύτηκε το 2011. Και καλή Ανάσταση σε όλους αδέρφια:
 
Θα κλείσω με μια προσωπική ιστορία. Θα την μοιραστώ μαζί σας ασχολίαστη. Την Μεγάλη Παρασκευή πήρα ένα ταξί. Από την Κηφισίας στο ύψος του κόμβου της Αττικής οδού μέχρι τον Βύρωνα. Ο ταξιτζής, ένας συμπαθής, λίγο χοντρούλης, όσο μου επιτρέπεται να δώσω αυτόν τον προσδιορισμό σε άλλον, εξηντάρης. Είχε όρεξη για κουβεντούλα. Μόλις του είπα τι δουλειά κάνω και που δουλεύω απαντώντας στην πρωτότυπη ερώτηση πως την βγάζεις;» μου... όρμησε... Τι θα γίνει με την ΑΕΚ; Εχουμε τρελαθεί;» Η κουβέντα προχώρησε ελάχιστα και έφτασε κατευθείαν στον... Μελισσανίδη. Μα τι περιμένει; Τι κάνει;» Είπα την γνώμη μου και συνέχισε. Με έστειλε... Οποτε πάω στην εκκλησία ανάβω κι ένα κεράκι για αυτόν. Για να πάρει την ΑΕΚ!». Δεν κρατιόταν ο φίλος της μίας κούρσας αλλά αδερφός για πάντα όπως όλοι οι ΑΕΚτζήδες: Καμιά φορά σκέφτομαι να μου έδινε ο Θεός το δικαίωμα να κάνω τον... χάρο για δυο ώρες! Να πάω να τον βρω και να του πω: Σώσε την ΑΕΚ αλλιώς θα ξαναπεράσω σε... δυο ώρες. Ε, δεν μπορεί. Θα το έκανε.». 

Ομολογώ πως έχω ακούσει πολλά αλλά ποτέ κάτι τέτοιο. Με καλοσύνη όμως το είπε. Και αγωνία για την ΑΕΚ. Τόσα του έδωσε ο Θεός. Τόσος κόσμος περιμένει κάτι από αυτόν. Τι πρέπει να κάνουμε για να πειστεί;» με ρώτησε. Ούτε για κρίση, ούτε για το μνημόνιο, ούτε για τα μέτρα δεν είπε λέξη. Μόνο για την ΑΕΚ μίλαγε. Δεν τον διέκοψα σχεδόν καθόλου: και το γήπεδο μόνο αυτός μπορεί να το κάνει. Κι αν πάρει το δάνειο από την Πειραιώς, από τον Σάλλα που είναι ΑΕΚτζής εγώ έχω εκεί όλες μου τις οικονομίες. Για όσα χρόνια είναι το δάνειο δεν θέλω τόκους» μου λέει... Το σκέφτεται λίγο. Μάλλον του φαίνονται λίγα αυτά που θα δώσει: Κι ένα χιλιάρικο αν είναι για το γήπεδο, ας το πάρει. Ετσι κι αλλιώς τα λεφτά τα έχουν ξεφτιλίσει». ΜΕΓΑΛΕΙΟ. Φτάσαμε στο Βύρωνα. Δεν τον είχα ξαναδεί, ίσως δεν τον ξαναδώ ποτέ. Δεν ρώτησα ούτε το όνομα του. Αν ήμασταν λίγο πιο... αδύνατοι όμως θα είχαμε αγκαλιαστεί. 

Του ευχήθηκα Καλή Ανάσταση. “Και για την ΑΕΚΑΡΑ μας” μου είπε. Να τον έχει ο Θεός καλά. Δεν είχε κίνηση στον δρόμο αλλά τα λίγα λεπτά αρκούσαν να μου βάλουν ακόμη καλύτερα στο μυαλό, γιατί όσο ζεις μαθαίνεις, το τι σημαίνει ΑΕΚ. ΑΕΚ. ΑΕΚ. Ο Θεός να τον έχει καλά. Να μας έχει όλους καλά. Να ζήσουμε και την δική μας Ανάσταση”

Την ζούμε καλέ μου φίλε. Εδώ και τρία χρόνια. Σε όλα τα επίπεδα. Και έρχεται και η Αγιά Σοφιά μας. Καλή Ανάσταση σε όλους αδέρφια. Και καλή αντάμωση.


aek365 via ekdosi.com All rights reserved by 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...