Δευτέρα, 18 Απριλίου 2016

Νηστεία: Οι τροφές που θα σας χαρίσουν ενέργεια και δύναμη!

Η αποχή από το κρέας, το ψάρι και τα γαλακτοκομικά σε περιόδους νηστείας, κάνουν πολλούς να θεωρούν πως δεν λαμβάνουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό.
Η πρωτεΐνη των παραπάνω τροφίμων μπορεί να εφοδιάζει τον οργανισμό με την απαραίτητη και πολυπόθητη ενέργεια, ωστόσο, δεν ...
συμπεριλαμβάνεται αποκλειστικά και μόνο σε αυτή την ομάδα προϊόντων. 



Η περίοδος της νηστείας είναι μια καλή ευκαιρία αποτοξίνωσης, ευεργετική για την υγεία αλλά και την γραμμή της σιλουέτας. Υπάρχουν τροφές, οι οποίες μπορούν να χαρίσουν ενέργεια και δύναμη, αφήνοντας μας, παράλληλα, χορτάτους.
Ξηροί καρποί
Μια μικρή ποσότητα ξηρών καρπών τροφοδοτεί τον οργανισμό με μεγάλες ποσότητες ενέργειας, φυτικές πρωτεΐνες, βιταμίνες και μέταλλα, όπως ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο, μαγνήσιο και χαλκό. Πλούσια ακόρεστα λιπαρά οξέα και μηδενική ποσότητα χοληστερόλης.
Σόγια
Οι οπαδοί της χορτοφαγίας, γνωρίζουν πολύ καλά τα οφέλη της σόγιας. Περιέχει φυτικές πρωτεΐνες, που αποτελούν υποκατάστατο των ζωικών προϊόντων. Είναι πηγή μαγνησίου, που βοηθά στην διατήρηση γερών οστών, ενώ οι φυτικές ίνες προάγουν το αίσθημα του κορεσμού.
Μπρόκολο και φυλλώδη πράσινα λαχανικά
Τα λαχανικά έτσι και αλλιώς πρέπει να αποτελούν βασικό συστατικό της διατροφής. Σε περιόδους νηστείας, όμως, καλούνται να λάβουν περίοπτη θέση. Τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Το μπρόκολο, πιο συγκεκριμένα, βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου, όντας πλούσιο σε βιταμίνη C, A και E.
Ταχίνι
Το πλούσιο αυτό σε θρεπτικά συστατικό είναι απαραίτητο σε περιόδους νηστείας και όχι μόνο. Πηγή των βιταμινών B1, B2 και E, το ταχίνι παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή και αντιοξειδωτική λειτουργία του οργανισμού. Τα λιπαρά οξέα, που περιέχει, είναι ως επί το πλείστον μονοακόρεστα και πολυακόρεστα, με τα τελευταία να είναι ιδιαίτερα σημαντικά, καθώς ο οργανισμός δεν τα συνθέτει από μόνα τους.
Όσπρια
Πηγή ενέργειας λόγω της φυτικής πρωτεΐνης που περιέχουν τα όσπρια δεν γίνεται να λείπουν από το νηστίσιμο τραπέζι. Για να λάβει κανείς τη μάξιμουμ πρωτεΐνης τους, θα πρέπει να συνοδεύονται με άλλες τροφές, όπως το καστανό ρύζι ή προϊόντα ολικής άλεσης. Είναι πλούσια σε ασβέστιο, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο, ενώ δεν περιέχουν κορεσμένα λιπαρά. Επιπλέον, έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, κάτι που δεν προκαλεί απότομες αυξομειώσεις στο σάκχαρο.
govastileto.gr via ekdosi.com

 
ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ... ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙΣ...
Το kikiri-KOU είναι μια μή κερδοσκοπική σελίδα και παρέχει δωρεάν υπηρεσίες ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στους επισκέπτες του. Τα έξοδα συντήρησης καλύπτονται από χορηγίες - δωρεές των επισκεπτών. Η οποιαδήποτε εισφορά έχει αποκλειστικά υποστηρικτικό και συμβολικό χαρακτήρα και δεν συνεπάγεται με κανέναν τρόπο απόκτηση ή διεκδίκηση ξεχωριστών προνομίων. Οι Εισφορές μπορούν να γίνονται μία ή περισσότερες φορές σε χρονικά διαστήματα. Το Online σύστημα που έχει επιλεγεί είναι το PAYPAL το οποίο θεωρείται το πιο ασφαλές και αξιόπιστο σύστημα online συναλλαγών παγκοσμίως.
All rights reserved by 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...