Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2016

ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ...


Πήγα για τρέξιμο με φίλους, ήρθε ένας άκυρος με ρωτάει :
"Πόσους γύρους αντέχεις;"
Του λέω ...
"3 χοιρινούς τι γιορτάζουμε;

Στους Γονείς μου οφείλω το "ζην", στο δάσκαλό μου το "ευ ζην", στη Eurobank 30.000€, στην Πειραιώς 22.000€, στην εφορεία 12.000€...

  







Ή έχω γειτόνισσα σοπράνο ή ο κομμωτής δίπλα 
είδε κατσαρίδα...!!

-Δυο πίτα γύρο παρακαλώ
-Τι να βάλω;;;
-Βάλε το κόκκινο φουστάνι, εκείνο που σε κάνει να μοιάζεις πυρκαγιάααα...

-Να σε ρωτήσω κάτι;
-Ναι...
-Έχεις σχέση...;
-Ναι...σήμερα 3 φορές...

Κοιμάσαι το βράδυ .
Ψιλοκρυώνεις . 
Σηκώνεσαι .
Παίρνεις σεντόνι απ' τη ντουλάπα , με κλειστά μάτια .
Ξυπνάς .
Είσαι σκεπασμένος με Πασχαλινό τραπεζομάντιλο ...

Η αμήχανη στιγμή που μπαίνεις στο pet shop και ρωτάς την πωλήτρια αν έχει "κολάρα"..

Στους Γονείς μου οφείλω το "ζην", στο δάσκαλό μου το "ευ ζην", στη Eurobank 30.000€, στην Πειραιώς 22.000€, στην εφορεία 12.000€.....

Το να μην απαντώ σε 1 κλήση σημαίνει ότι δεν μπορώ να απαντήσω ούτε στις υπόλοιπες 7 που κάνεις!

Smartphone , έξυπνη σήτα , έξυπνη τηλεόραση .
Με αγωνία περιμένουμε την έξυπνη λεκάνη που θα αναγνωρίζει πότε χέσαμε και θα μας σκουπίζει...

- Αγάπη μου δεν βρίσκω τα κλειδιά της πόρτας.
- Δεν πειράζει μωρό . Θα την ανοίξουμε αλλιώς . Έχεις ταυτότητα?
- Όχι , αλλά θυμάμαι τον αριθμό ...

Όταν οδηγεί η κοπέλα σας ή ο μπαμπάς σας το αυτοκίνητο, πατάτε κι εσείς με απόγνωση το αόρατο φρένο του συνοδηγού ?

Ο άλλος γράφει "Επιτέλους , χώρισε η Μπελουτσι". Ότι τι ? Τόσο καιρό δεν σου καθόταν επειδή ήταν παντρεμένη ?

Λέτε ότι η γυναίκα είναι το ασθενές φύλο.
Έχετε παρατηρήσει με πόση δύναμη βαράει την πόρτα του αυτοκινήτου;

Ενός λεπτού σιγή για τους κολλητούς που χάθηκαν μέσα στο βρακί της γκόμενας που βρήκαν.

Μην πατάς εκεί, έχω σφουγγαρίσει! 
Ούτε εκεί έχω σφουγγαρίσει!
Ούτε εκεί!
Είπε η Ελληνίδα μάνα, και κάπως έτσι γεννήθηκε το τριπλούν!!!

Τελευταία φορά που τα φτιάχνω με γκόμενα οπαδό!!
Κάθε φορά που την πηδ@γ@ φώναζε:
Πο*τσα πάλι, πο*τσα πάλι, οε, οε, οε, οε!!

Θυμάμαι τους γονείς μου να μου λένε:
Όταν μεγαλώσεις να γίνεις γιατρός.
Εγώ άκουσα να τρως.
Να τ' αποτελέσματα τώρα....

Πρέπει να βρούμε τρόπο να λέμε στους άλλους ότι μυρίζει η ανάσα τους, χωρίς να θίγονται. πως: .πωωωω βαριέμαι ρεεε!!! πάμε να πλύνουμε τα δόντια σου?

kikiri-kou.blogspot.com

 
ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ... ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙΣ...
Το kikiri-KOU είναι μια μή κερδοσκοπική σελίδα και παρέχει δωρεάν υπηρεσίες ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στους επισκέπτες του. Τα έξοδα συντήρησης καλύπτονται από χορηγίες - δωρεές των επισκεπτών. Η οποιαδήποτε εισφορά έχει αποκλειστικά υποστηρικτικό και συμβολικό χαρακτήρα και δεν συνεπάγεται με κανέναν τρόπο απόκτηση ή διεκδίκηση ξεχωριστών προνομίων. Οι Εισφορές μπορούν να γίνονται μία ή περισσότερες φορές σε χρονικά διαστήματα. Το Online σύστημα που έχει επιλεγεί είναι το PAYPAL το οποίο θεωρείται το πιο ασφαλές και αξιόπιστο σύστημα online συναλλαγών παγκοσμίως.
All rights reserved by 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...