Παρασκευή, 12 Αυγούστου 2016

Καλοκαιρινά γλυκά με λίγες θερμίδες


Αποτέλεσμα εικόνας για Πολύχρωμες γρανίτες:
Πολύχρωμες γρανίτες: Πολτοποιήστε ποικιλία φρούτων, προσθέστε λίγο χυμό λεμονιού, μέλι ή κάποιο γλυκαντικό για μηδενικές θερμίδες και βάλτε το μίγμα στην κατάψυξη. Απολαύστε το οποιαδήποτε ώρα της μέρας προσθέτοντας 3 – 4 τεμάχια ξηρών καρπών ή αποξηραμένων φρούτων. Η συνολική θερμιδική αξία 1 μεγάλου ποτηριού θα είναι περίπου 180 με 200 θερμίδες.




  • Κρέμα μους φρούτων: Τι χρειάζεστε για να απολαύσετε μία μους μπανάνα, βερίκοκο ή φράουλα; ½ κουτί ημιαποβουτυρωμένο γάλα (καλύτερα όχι φρέσκο), 1 κουταλιά της σούπας από κάποιο ολιγοθερμιδικό γλυκαντικό, όπως στέβια σε σκόνη, 1 ποτήρι χυμό φρούτων ανακατεμένο σε 1 φακελάκι ζελέ χωρίς ζάχαρη ή ζελέ light, καλή ψύξη και έτοιμο το γλυκό σας με μόλις 180 – 190 θερμίδες!
  • Η πιο κλασική εναλλακτική για ένα δροσιστικό γλύκισμα είναι ημιαποβουτυρωμένο γιαούρτι με φρούτα. Ένα κλασικό επιδόρπιο με τη συνολική θερμιδική του αξία να ανέρχεται περίπου στις 200 θερμίδες.
kikiri-kou.blogspot.com
yahoo
 
ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ... ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙΣ...
Το kikiri-KOU είναι μια μή κερδοσκοπική σελίδα και παρέχει δωρεάν υπηρεσίες ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στους επισκέπτες του. Τα έξοδα συντήρησης καλύπτονται από χορηγίες - δωρεές των επισκεπτών. Η οποιαδήποτε εισφορά έχει αποκλειστικά υποστηρικτικό και συμβολικό χαρακτήρα και δεν συνεπάγεται με κανέναν τρόπο απόκτηση ή διεκδίκηση ξεχωριστών προνομίων. Οι Εισφορές μπορούν να γίνονται μία ή περισσότερες φορές σε χρονικά διαστήματα. Το Online σύστημα που έχει επιλεγεί είναι το PAYPAL το οποίο θεωρείται το πιο ασφαλές και αξιόπιστο σύστημα online συναλλαγών παγκοσμίως.
All rights reserved by 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...