Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2016

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ...





Είναι λέει 2 παλιοί φίλοι και συναντιούνται στον δρόμο. Μιλάνε μιλάνε και φτάνει η ώρα που ο ένας ρωτάει τον άλλον τι δουλειά κάνει. Απαντάει εκείνος: 
-Εγώ μόλις τελείωσα σπούδασα διορίστηκα και τώρα αμέσως είμαι δάσκαλος! εσύ τι έκανες;
-Εγώ το παράτησα το σχολείο.

Εεε τελειώνουν την συζήτηση και έτσι πως φεύγει αυτός που παράτησε το σχολείο ξεκλειδώνει το αμάξι του (μια mercedes) τον ρωτάει ο δάσκαλος:
-Τι είναι αυτό; εγώ τόσα χρόνια σπούδαζα για να αγοράσω ένα αμαξάκι και εσύ σταμάτησες το σχολείο και αγόρασες mercedes? πως έγινε αυτό;
-Εεε να σου πω. εκεί που κοιμόμουν ένα βράδυ βλέπω το 7 εεε το είδα άλλες 2 φορές στον ύπνο μου. είχα ένα οικόπεδο και ένα σπίτι τα πούλησα και πήγα στο καζίνο. υπολόγισα 7+7+7=24 τα πόνταρα όλα στο 24 και έγινα πλούσιος.
-Αφού 3x7 κάνει 21.
-Οοο πάλι καλά που δεν ήξερα να μετράω!


kikiri-kou.blogspot.com

All rights reserved by 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...